Saturday, August 15, 2009

~MidSEm Breakk~

hummm...midsem break!perkataan yang sangat dinanti oleh sume warga cmpus..termasuklah aku..ha3..cuti seminggu 2...sape tak nak..seperti biase rumate2 ku sume da balik ari kamis lg..aku ngn aja da plan nak balik esok ari saje...senang..tak perlu berkejar....motosikal da ada!tinggal laa aku sorg2 dalam bilik yang sunyi itu..
menghitung waktu cuti...aku watpe ek??...seperti biase menghabiskan waktu dirumah surf internet..hahaha..oppsss...tetibe teringat esei miss nad...jgan lupa submit 1 sept!!...kemalasan terus melanda diri untuk mengarang..baru type satu perenggan da tutup laptop...hehehe..
bosan plak bile terasa cuti lame sangat...besok nk jenguk campus..ape da jadik kat sane ek..hehehe...jumaat lak nk amek aja..dia nak amek moto kat umah..merempit la aku sem ni g kelas....tak payah lg naek van kaler kuneng kena tunggu2 org lak 2..bosan...huhu
bile pikir2 balik cm berat nak mula kelas after cuti....huu..projek usahawan,test data structures,esei bi,bla..bla..bla keje kena buat..huhu...adat la sebagai pelajar...demi segulung ijazah..chayok2!..make sure kesihatan diri tiptop lepas cuti...semoga pandemik H1N1 tak menular kat cmpus....huhuhu




No comments:

Post a Comment